AaboGreentech, onderdeel van Aabo Trading, biedt maatwerkoplossingen voor verduurzamen van woon- en werkomgeving bij zowel particulieren als bedrijven in heel Nederland. Het assortiment beslaat een uitgebreid scala aan zonnestroom systemen (zonnepanelen), warmtepompen en infrarood verwarmingssystemen.

Wij zoeken op korte termijn een Allround administratief medewerker(ster), fulltime, met een commerciële instelling en ervaring in het vakgebied die werkzaam zal zijn op ons hoofdkantoor gevestigd in Cuijk (NB).

Functieomschrijving:
In deze functie heb je een divers takenpakket en begeleid je onze projecten van begin tot eind. Je coördineert zowel de technische alsook uitvoerende kanten van elk project en begeleid zowel collega’s als opdrachtgevers met raad en daad. Je bent samen met het team verantwoordelijk voor het volgende takenpakket:

– Overdrachtsoverleg nieuwe projecten met verkoop
– Planning en overleg met opdrachtgevers
– Aansturing van besteltraject en contactonderhoud met leveranciers
– Inkoop en/of bestellingen materialen.
– Verzorgen projectdossiers t.b.v. uitvoering
– Onderhouden en afstemming samenwerking met installateurs
– Service klachten en garantieafhandeling

Functie-eisen:

  • Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
  • Kennis van zonnestroomsystemen, warmtepompen en infraroodverwarming is een pré
  • Ervaring met Microsoft Office
  • Goede contactuele eigenschappen en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Flexibel, teamgericht en gemotiveerd
  • Stressbestendig en gewend zelfstandig beslissingen te nemen.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een goed salaris
  • Pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen
  • 12 ADV dagen
  • Een zelfstandige, uitdagende functie met de daarbij behorende verantwoordelijkheden
  • Een dynamisch en jong bedrijf  met veel groeimogelijkheden

Ben of ken jij de degene die wij zoeken? Neem dan snel contact met ons op!